45 אוטובוסים, מהם 15 של המועצה האזורית גולן, מעל 300 נסיעות ביום, 6 שנות הפעלה ו-80,000 נוסעים בחודש - עובדי תחבורה ציבורית גולן, עובדים מסביב לשעון. התמורה לעבודה המאומצת הגיעה מכיוון הנוסעים, שהביעו את שביעות רצונם, בסקר שערך משרד התחבורה. הנוסעים הכתירו את התחבורה הציבורית בגולן כטובה ביותר.
החודש פרסם עיתון "ידיעות אחרונות" את תוצאות הסקר, בו התבשרנו שתחבורה ציבורית גולן, של המועצה האזורית, תחת ניהול החברה הכלכלית גולן, זכתה בציונים הגבוהים ביותר בסקר שביעות רצון, שנערך בקרב 42 אלף משתמשי תחבורה ציבורית. תח"צ גולן הקדימה את "מטרופולין" ו"קווים", חברות "דן", "אגד", "גלים", "סופרבוס" ועוד. אז יש כבוד וגם יש עוד לאן להשתפר. על זה עמלים בחברה כלכלית גולן, מדי יום ביומו. קווים חדשים, תגבור נסיעות, שיפור השירות, קידום באמצעים טכנולוגיים ועוד ועוד.
הממונה על התחבורה הציבורית, בחברה הכלכלית גולן, אילן שעיבי: "אנחנו פועלים לתגבר נסיעות בהתאם לצרכים שעולים מהשטח. הבנו שתושבי דרום הגולן זקוקים לתחבורה זמינה יותר לכיוון קצרין ומחודש אוגוסט, נעמיד לרשות הנוסעים בין 8-9 נסיעות בקו 11, מדרום הגולן לקצרין, במקום שתיים, שהיו עד כה.
"גם בצפון הגולן, נתגבר את הנסיעות לכיוון קצרין, באמצעות קו 59. בנוסף, עלה הצורך לתחבורה ציבורית לסטודנטים מדרום הגולן, שלומדים במכללת תל-חי. לכן, משנת הלימודים האקדמית הבאה, יופעל קו ישיר מבני יהודה ועד למכללת תל-חי, פעמיים ביום, הלוך ושוב, בהתאם לשעות הלימודים. מי שירצה להגיע למרכז הארץ באמצעות רכבת העמק בבית שאן, נפעיל קו מקצרין, דרך דרום הגולן, כורסי, רכבת העמק וסיום בעפולה".
