עדכוני תחבורה ציבורית גולן - שנת לימודים

תהליך הטענת כרטיס רב קו לתלמידים זכאים

 

על מנת לממש את זכות הנסיעה לבית הספר וחזרה אותה מעניקה המועצה האזורית יש לוודא את הפרטים הבאים:

1. התלמיד מופיע ברשימת הזכאים לנסיעה – ניתן לאמת זאת במחלקת חינוך.
2. יש ברשות התלמיד כרטיס רב קו -- חשוב שמספר הכרטיס (מופיע באדום בצידו הימני התחתון של הכרטיס) יהיה ברשות החברה הכלכלית גולן.
(כרטיסים שהונפקו בעמדת "על הקו" בחברה הכלכלית גולן בקצרין, מספר הכרטיס נרשם באופן אוטומטי)


מימוש הטענה
את הטענת החודשי חופשי מבצעים בכל סוף חודש עבור החודש הבא, באוטובוסים ובאינטרנט.

א. הטענה באוטובוסים:
ניתן לעלות לכל אוטובוס (רמה/מועצה אזורית גולן) המבצע קו שירות (אין חובה לנסוע איתו ) ולהצמיד את כרטיס הרב קו למכשיר הכרטוס. במידה והתבצעה טעינה, יודפס כרטיס המציין כי בוצעה הטענת חוזה חודשי לכרטיס.
ההטענה שמבוצעת בחודש אוגוסט תקפה רק החל מה 1 לספטמבר ועד אז יש צורך לשלם על כל נסיעה.
במידה ולא בוצעה הטענה המשמעות היא שהכרטיס לא מופיע ברשימת הזכאים לנסיעה.

ב. הטענה באינטרנט:
יש לפתוח חשבון באתר האינטרנט רב קו און ליין (קיימת גם אפליקציה עבור טלפונים חכמים undroid המכילים רכיב nfc ).
לאחר כניסה לאתר, מכניסים את כרטיס הרב קו אל קורא הכרטיסים המחובר למחשב (ניתן לרכוש קורא כרטיסים בעלות של 10 ₪ בחכ"ל).
תווית צהובה תודיע כי בוצעה הזמנה לטעינת חוזה מטעם המועצה, יש ללחוץ על אישור ואז ביצוע טעינה, ולהמתין שהטעינה תתבצע.
במידה ולא הופיעה תווית צהובה המשמעות היא שאין הזמנה עבור הכרטיס.
ניתן להטעין באמצעות קורא כרטיסים אחד מספר בלתי מוגבל של כרטיסי רב קו.


חשוב לדעת כי הטענה מתבצעת פעם אחת בלבד והטענה באפשרות א' מבטלת הטענה באפשרות ב'.
במידה ולא בוצעה הטענה באחת מהאפשרויות אין צורך לנסות את השנייה. יש ליצור קשר עם החכ"ל בטלפונים 046851028, 046851011 .
ימים א'-ה' בין השעות 8:00-13:00 .

בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת
צוות תחבורה ציבורית גולן

לרכישה וטעינת הרב-קו לחץ כאן